Om mig

Årsta, Stockholm
Ställer upp som kandidat till riksdagen och landstinget åt Folkpartiet i Stockholm. Åsikterna i bloggen är mina egna.

onsdag 4 augusti 2010

Donation

För några år sedan genomgick jag och min pappa en levertransplantation på Karolinska sjukhuset i Huddinge. Det gick bra. Svenska Dagbladet har skildrat det i ett par artiklar. Kanske bidrar artiklarna till att fler förstår behovet av donerade organ. Hundratals barn och vuxna står på väntelistor för olika organ. Genom att fylla i donationskort kan man rädda deras liv. Mer info finns här. Här är min pappas artikel, och intervjun med mig. Nedan är en bild på mig dagen efter operationen som min kusin Yosi - som flög hit från Los Angeles - tog. SvD2, DN ledare, Aftonbladet, SvD, Expressen

2 kommentarer:

  1. Gripande artiklar i ett viktigt ämne. Där fick ni mig att fälla några tårar..Puss Suss

    SvaraRadera